תנאי שימוש באתר - PARKAN

תנאי שימוש באתר

תנאים אלה חלים באופן בלעדי על הגישה והשימוש שלך באתר זה, ועל השירותים והמידע המתקבלים דרך אתר זה, ואינם משנים את התנאים וההתניות של כל הסכם אחר שעשוי להיות לך עם חברת Parkan Roof System Ltd.

אתר זה הינו בבעלות וניהול חברת Parkan Roof System Ltd. המיוסדת בישראל.

תנאים אלה עשויים להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעתה של Parkan. המשך השימוש שלך באתר לאחר כל שינוי כזה מהווה את הסכמתך לתנאים החדשים. אם אינך מסכים לציית לתנאים אלה או כלשהם בעתיד, נא לא להשתמש באתר או להוריד ממנו חומרים.
Parkan רשאית לסיים, לשנות, להשעות או להפסיק כל היבט של האתר, לרבות זמינותן של תכונות כלשהן, בכל עת. 
Parkan רשאית להסיר או לשנות כל תוכן, לרבות זה של צדדים שלישיים, באתר זה. 
Parkan עשויה להטיל מגבלות על תכונות ושירותים מסוימים או להגביל את הגישה שלך לחלקים או לאתר כולו ללא הודעה או אחריות, וכן להפסיק את השימוש שלך באתר בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי.

זכויות קנייניות

כל התכנים, הפרטים, העיצובים, המסמכים, התמונות, האייקונים, ההורדות, והאיורים הקשורים לאתר זה והתכנים המתפרסמים באתר זה הינם בבעלותה הבלעדית של Parkan. כל הרשאה להשתמש בו ניתנת בתנאי שהערת זכויות היוצרים הרלוונטית מוצגת על כל העותקים, שפרטים אלו משמשים למטרות אישיות בלבד, שלא ינוצלו מסחרית, ושהפרטים לא יעברו שינויים בשום צורה.
אינך רשאי להעתיק, לשכפל, לשנות, להשכיר, להשאיל, למכור, ליצור יצירות נגזרות, לשדר או להפיץ כל תוכן אחר של האתר ללא הודעה מוקדמת בכתב של חברת Parkan.

סימני מסחר

כל הסימנים המסחריים באתר זה הינם רכושה של Parkan, אלא אם צוין אחרת או בכל דרך אחרת הנתפסת כזכויות צד שלישי. כל שימוש בלתי מורשה בסימנים מסחריים אלו או בחומרים אחרים אסור במפורש ומהווה הפרה של זכויות יוצרים ו\או חוק סימני מסחר.

התנהלות משתמש – כללי

בשימוש באתר זה, אתה מסכים:

  • לא לשבש או להפריע לאבטחה של האתר או כל משאב הקשור לו, או לעשות שימוש לרעה בו;
  • לא לשבש או להפריע לשימוש של כל משתמש אחר באתר או באתרים קשורים או מקושרים לו;
  • לא להעלות, לפרסם או לשדר דרך אתר זה כל וירוסים, “תוכנות ריגול”, “תוכנות פרסום” או כל קבצים מזיקים, משבשים או הרסניים אחרים על ידי או באמצעות אתר זה;
  • לא להשתמש או לנסות להשתמש בחשבון של בן אדם אחר, או ליצור או להשתמש בזהות בדויה באתר זה;
  • לא להעביר דרך או באמצעות אתר זה דואר זבל, מכתבי שרשרת, או כל סוג אחר של דואר אלקטרוני המוני לא רצוי לאנשים או גופים שלא הסכימו להיות חלק מדיוור כזה;
  • לא לחשוף את שם המשתמש והסיסמה שלך לאחרים, באתר או מחוצה לו;
  • לא לנסות להשיג גישה בלתי מורשית לאתר או לחלקים באתר המוגבלים מגישה כללית;
  • לא לפרסם או להפיץ באמצעות האתר כל תקשורת בלתי חוקית, מטרידה, פוגענית, או מאיימת באתר זה.

זכאות לרכישה מהאתר

ביצוע הזמנה\רכישה באתר האינטרנט של Parkan מותרת רק ל מי ש:

  • מלאו לו 18 שנים
  • בבעלותו כרטיס אשראי לביצוע הרכישה
  • בבעלותו כתובת ישראלית תקינה למשלוח

למי שטרם מלאו לו 18 שנים מותר לצפות באתר, אבל לא ליצור חשבון או לבצע הזמנה.

תקשורת מקוונת

על ידי שימוש באתר זה, אתה מסכים שהשימוש בדואר אלקטרוני ובכל תקשורת אלקטרונית אחרת מותר כאמצעי תקשורת למרחקים ארוכים. יתר על כן, אתה מסכים בזאת כי כל התיעוד האלקטרוני שאנו מספקים לך, לרבות אך לא רק הודעות, חוזים, מידע וכל תקשורת אחרת, עומדים בכל דרישה משפטית שהתקשורת האמורה תהיה בכתב.

כל תקשורת נחוצה תיעשה על ידנו אליך באמצעות דואר אלקטרוני או בטלפון, או שאנו עשויים לספק לך מידע על ידי פרסום הודעות באתר PARKAN.

תלונות

אם יש לך הערה, חשש או תלונה לגבי האתר או כל שירות או מוצר המפורסם על ידיו, אנא פנה אלינו במייל contact@parkan.co.il, או בטלפון.
לכל פרטי היצירת קשר עיין בדף צור קשר שלנו

ביצוע שינויים לאתר ו\או מוצרים

אתר זה או כל חלק ממנו עשויים להשתנות, לרבות אך לא רק מוצרים, שירותים, מידע ו/או כל תוכן אחר המפורסם באתר, ללא כל הודעה מוקדמת ולשיקול דעתה הבלעדי של PARKAN.

מחירים

כל המחירים של המוצרים מפורסמים באתר PARKAN לכל הגולשים.
המחירים המפורסמים באתר (“מחירי צרכן”) כוללים מע”מ.
PARKAN שומרת את הזכות לשנות כל מחיר גם לאחר ביצוע הזמנה — עם הודעה ללקוחותיה לפני ביצוע המשלוח עם אפשרות ביטול הזמנה. לרבות אך לא רק לסיבות כמו טעויות אינוש,תקלות טכניות, או כל סיבה אחרת.

תהליך הזמנה ויצירת חוזה

כל ההזמנות מאתר PARKAN כפופות לאישור PARKAN ולזמינות על בסיס אישי.
אם סחורה/מוצרים שהוזמנו לא זמינים, תקבל הודעה בדוא”ל בהקדם האפשרי ותהיה לך אפשרות לחכות עד שהפריט יהיה זמין או לבטל את הזמנתך לחלוטין. באחריותך, הלקוח, לספק לנו כתובת דוא”ל תקפה כדי שנוכל ליצור איתך קשר בנוגע להזמנה שלך במידת הצורך.

כל הזמנה שבוצעה על ידך מייצגת הצעה שניתנת על ידך לרכוש מאיתנו סחורה. כל הצעות כאלה שיתקבלו ממך כפופות לאישורנו. אנו באדיסון מדיקל שומרים לעצמם את הזכות לסרב לכל הזמנה שתבוצע על ידך בכל עת לפני קבלתה, מבלי לספק לך הסבר.

אתה, הלקוח, אחראי לוודא שהפרטים שמסרת במהלך תהליך ההזמנה נכונים ומדויקים. PARKAN לא תקבל הזמנה אלא אם נמסרו כל הפרטים המבוקשים על ידיך, הלקוח.

אתה מסכים שאם ניצור איתך קשר כדי לאשר את קבלת הזמנתך, שתקשורת כזו אינה מצהירה על הסכמתנו להצעתך לרכוש מוצרים שהוזמנו על ידך מאתר PARKAN.

חוזה בינך לבינינו (ה’חוזה’) המשלב תנאים אלה יתקיים רק לאחר שנחייב את הסכום הכולל לתשלום ואישרנו שהמוצרים נשלחו. אנו נשלח לך הודעת אישור בדוא”ל (“הודעת האישור”) לאחר השלמת פעולות אלו.

הודעת האישור תשמש כמקבילה לקבלת הצעתך לקנות סחורה מאיתנו. החוזה יתגבש ויהיה במקום רק כאשר אנו שולחים לך את הודעת האישור (ללא קשר אם תקבל אותה או לא).

החוזה יתייחס רק למוצרים\שירותים המוצהרים בהודעת האישור. איננו מחויבים לספק כל מוצר או שירות אחר שייתכן ונכלל בהזמנה שלך עד שנשלח לך הודעת אישור נפרדת לגבי אותם מוצרים אחרים.

עליך לוודא שהפרטים המצוינים בהודעת האישור נכונים ועליך להדפיס ולשמור עותק של הודעת האישור לתיעוד שלך.

אתה תהיה כפוף לגרסה של המדיניות והתנאים שלנו בתוקף בזמן שאתה מבצע את הזמנת הסחורה מאתנו, אלא אם כל שינוי במדיניות או בתנאים המוצהרים נדרש להיעשות על פי צו חוק או סמכות ממשלתית.

אנו נודיע לך על כל שינוי(ים) במדיניות שלנו או בתנאים אלה לפני שנשלח אליך את הודעת האישור, ובמקרה זה אנו רשאים להניח כי קיבלת את השינויים הללו ואת המדיניות והתנאים החדשים הבאים, אלא אם כן אנו לקבל ממך הודעה בכתב המציינת את ההיפך תוך שבעה ימי עבודה ממועד שליחת הודעת האישור.

ביטול הסכם ו\או והחזרים

יש לך הזכות לבטל את הזמנתך עבור הסחורה בכל עת לפני קבלת הודעת אישור מאיתנו.

אתה יכול לשלוח לנו הודעת ביטול על ידי שליחת דוא”ל בכתובת contact@parkan.co.il, או על ידי התקשרות אלינו בטלפון. פרטים נוספים ליצירת קשר תוכלו למצוא בדף ‘צור קשר’ של PARKAN.

אם כבר קיבלת את הסחורה, אנא ספק לנו הודעה בכתב תוך 7 ימי עבודה, החל מיום קבלת הסחורה.

כדי שנוכל לטפל בבקשתך, הודעת הביטול שלך חייבת לכלול את שמך ואת מספר ההזמנה שלך.

עם קבלת הודעת הביטול שלך, ניצור איתך קשר ונספק לך את הפרטים היכן עליך להחזיר את הסחורה, כמו גם כל הנחיות רלוונטיות אחרות.

לאחר מכן עליך להחזיר אלינו מיד את הסחורה, אשר יהיה על עלותך ועל אחריותך.

סחורה שמחזירים חייבת להיות באותו מצב שבו קיבלת אותם.

אתה מחויב על פי חוק לטפל סביר בכל סחורה שאתה מתכוון להחזיר בזמן שהם ברשותך.

אנו נספק לך החזר של מלוא מחיר הרכישה, לרבות עלות המשלוח עבור משלוח הסחורה אליך, וכן את העלות שנגרמה לך בהחזרת הסחורה הנדונה אלינו, אם מתקיים אחד מהדברים הבאים:

  • הסחורה ניזוקה בעת המסירה.
  • הסחורה במצב לא תקין.
  • הסחורה נמסרה לך בטעות.

במקרה זה, אנו נסכים להחזר מלא, בתנאי שתחזירו לנו את הסחורה ואנו מרוצים שלא נגרם להם נזק לאחר המסירה, ולא נעשה בהם שימוש לרעה או נעשה בהם שימוש לרעה מלבד מה שהם מיועדים. בהתאם להוראות ולבסוף שאנו רואים שהבעיה אינה נובעת מבלאי רגיל.

לחילופין, אפשרות העומדת לרשותך במקום החזר כספי (המחייב גם שתחזיר את הסחורה כנדרש לפי סעיף זה) היא שנחליף את הסחורה באותו או במוצר דומה (במקרה זה, ההחלפה כפופה ל זמינות במלאי).

מדי פעם, מפרטי המוצר מהיצרן עשויים להשתנות. במקרה כזה, אם אכן תבקשו החלפה, אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק לכם תחליף באיכות שווה או טובה יותר באותו מחיר. אם אינך מרוצה מהתחליף, תוכל להחזיר את הסחורה אלינו.

קישורים חיצוניים \ תוכן צד שלישי

כדי לספק ערך ונוחות למשתמשים שלנו, אנו עשויים לספק קישורים לאתרים או משאבים אחרים עבורך לגשתם לפי שיקול דעתך ובסיכונך הבלעדי. אתה מאשר ומסכים שכאשר בחרת להיכנס לאתר המקושר, איננו אחראים לזמינותם של אתרים או משאבים חיצוניים כאמור, ואיננו אחראים בשום צורה, בין במישרין ובין בעקיפין, ל:
– נוהלי הפרטיות של אתרים כאלה
– כל פרסום, תוכן, מוצרים, מוצרים או חומרים או שירותים אחרים באתרים או משאבים כאלה או זמינים מהם.
– השימוש שעושים אחרים באתרים אלה; אוֹ
– כל נזק, אובדן או עבירה שנגרמו או נטען כי ייגרמו לך, הנובעים או בקשר עם השימוש או הסתמכות על כל פרסום, תוכן, מוצרים, סחורה, חומרים או שירותים כאלה הזמינים ו/או נרכשים על ידך מאתרים או משאבים חיצוניים.

קישורים לאתר

אין ליצור קישור לאתר מאתר אחר, מסמך או כל מקור אחר ללא קבלת הסכמתנו מראש ובכתב.

כתב ויתור והגבלת אחריות

  • באחריותך לוודא אם המוצרים, השירותים או המידע הזמינים דרך האתר עומדים בדרישות הספציפיות שלך.
  • לא נהיה אחראים כלפיך אם האתר לא יהיה זמין בכל עת.
  • אנו מנסים לוודא שהמידע הזמין באתר בכל עת מדויק. עם זאת, איננו מבטיחים את הדיוק או השלמות של החומר באתר זה. אנו משתמשים בכל המאמצים הסבירים כדי לתקן שגיאות והשמטות במהירות האפשרית לאחר שנודע לנו או קיבלנו הודעה עליהן. אנחנו לא מתחייבים להבטיח שחומר כזה נכון או מעודכן.
  • כל השרטוטים, התמונות, החומר התיאורי והמפרטים באתר הינם למטרת מתן תיאור משוער למידע כללי בלבד ויש להשתמש בהם כמדריך בלבד.
  • נעשה כל מאמץ לעדכן מידע לגבי זמינות המלאי באתר. עם זאת, איננו מבטיחים שזה המקרה, או שהמלאי תמיד יהיה זמין.
  • איננו מציגים כל מצג או אחריות מכל סוג שהוא מפורש או משתמע בחוק או בכל דרך אחרת בנוגע לזמינות האתר או שהוא יהיה בזמן או נקי מטעויות, שפגמים יתוקנו, או שהאתר או השרת שהופך אותו לזמין הם ללא וירוסים או באגים.
  • אנו לא נהיה אחראים או חבים כלפיך לכל אובדן של תוכן או חומר שהועלה או מועבר דרך האתר ואנו לא מקבלים כל אחריות מכל סוג שהוא לכל אובדן או נזק כתוצאה מפעולה שננקטה בהסתמך על חומר או מידע הכלולים באתר
  • עליך לשאת בסיכון הכרוך בשימוש באינטרנט. בפרט, לא נהיה אחראים לכל נזק או אובדן שייגרמו על ידי התקפת מניעת שירות מבוזרת, וירוסים טרויאנים, תולעים, פצצות לוגיות, יומני הקשות, תוכנות ריגול, תוכנות פרסום או חומר אחר שהוא זדוני או מזיק טכנולוגית העלולים להדביק את המחשב שלך, ציוד מחשב היקפי, תוכנות מחשב, נתונים או חומר קנייני אחר כתוצאה מהשימוש שלך באתר או מהורדת כל חומר שפורסם או נמכר באתר או מכל אתר מקושר אליו.
  • אנו שומרים לעצמנו את הזכות לחשוף מידע כזה לרשויות אכיפת החוק כפי שאנו סבורים כי יש צורך בכך אם תפר הסכם זה.
  • אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק או להשעות את גישתך לאתר באופן מיידי וללא הודעה אליך אם:
    • אינך מצליח לבצע כל תשלום אלינו במועד המועד.
    • אתה מפר את התנאים של תנאים והגבלות אלה (באופן חוזר או אחר).
    • אתה מתחזה לכל אדם או ישות אחרים.
    • כאשר אנו מתבקשים לעשות זאת, אינך מצליח לספק לנו תוך זמן סביר מידע מספיק כדי לאפשר לנו לקבוע את הדיוק והתקפות של כל מידע שסופק על ידך, או את זהותך.
    • אנו חושדים שהיית מעורב, או עומד לעסוק, או היית מעורב בכל מקרה, בפעילות הונאה או בלתי חוקית באתר.

החוק החל והגבלת זמן

האתר נשלט ומופעל בישראל.
תנאים והגבלות אלו יהיו כפופים לחוקי ישראל ואתה מסכים באופן בלתי הפיך להיכנע לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט בישראל.
אתה מסכים שכל תביעה הנובעת או קשורה לתנאים כלליים אלה של שימוש באתר או מהשימוש שלך באתר חייבת להיות מוגשת בתוך שנה אחת לאחר שהתעוררה.